Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

PODSTAWA PRAWNA

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 maja 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu
    prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych
  3. Statut Szkoły
  4. Wewnątrzszkolny System Oceniania.

Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach

Rejestry

  • Rejestr pieczątek i pieczęci
  • Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych
  • Rejestr wydanych świadectw szkolnych
  • Rejestr wypadków uczniów
  • Rejestr pracowników
  • Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli
  • Rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców
  • Księga druków ścisłego zarachowania

Ewidencje

  • Ewidencja zastępstw
  • Ewidencja dokumentacji szkolnej
  • Ewidencja czasu pracy
  • Księgi inwentarzowe
  • Ewidencja akt osobowych pracowników
  • Księga uczniów

Archiwa /pomieszczenie archiwalne/

  • Akta osobowe i dokumentacja płacowa
  • Dowody księgowe
  • Dokumentacja szkoły

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.

Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

19-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 456